Cóm us ho heu fet per escollir el nom del vostre blog?

 Bé, estic davant el que ha de ser el meu primer blog i no hi ha manera d’avançar en el tema de posar-li un nom.

Vull un nom que digui als demés alguna cosa de mi mateix? Vull això en realitat?

El nom no hauria de dir als demés alguna cosa sobre el seus continguts,  sobre les coses de les quals tractarà?

Serà un blog temàtic? Llavors el nom hauria d’anar lligat al tema en qüestió. Què fàcil si fos així, un blog sobre cuina, religió, medi ambient…

Crec que no vull això, no en se prou de cap tema per dedicar-hi el blog sencer. Tampoc sóc un col·leccionista que pugui dedicar un blog a la seva passió. No sóc seguidor fidel, fan, de cap grup, ni religió, ni secta, ni tendència… crec  que el blog serà sobre coses molt diverses, serà com un mosaic.

Ja aneu veient. La pregunta que em faig és quin nom li poso al meu blog. Hi penso, no penseu, m’hi  esforço en la recerca d’un nom que m’ompli. Vull que digui quelcom als demés, que sigui universal, en el sentit que a banda de mi mateix, la resta de persones en llegir el nom pensin, vull entrar-hi.

Us ha passat alguna cosa similar? Solament em passa això en a mi?

Ara el blog te un nom “qwertytoblog”.  Volia transmetre el pas del temps des del “qwerty” de les màquines d’escriure, fins l’era dels blogs. Ara, en llegir el nom, em sembla pretensiós.

Penso en noms més divertits, ja en sóc prou de seriós moltes hores al dia. Veurem com acaba aquest viatge cap a la recerca d’un nom que m’agradi prou.

Continuarà…

6 responses to “Cóm us ho heu fet per escollir el nom del vostre blog?

  1. Ara que la criatura ja té dents i camina, puc confirmar que no li podies haver posat un nom més encertat. Gràcies per aquest Mosaic tan ple de coloraines😉

    • Hola Montse. La veritat és que encara ara no ho tinc molt clar però crec que me’l quedo.

      La idea era trobar un Nom per a un bloc que creia parlaria de tot i de res. Mosaic d’alguna manera ens evoca una imatge mental d’alguna cosa feta de petites peces, totes elles diferents entre si, que juntes fan un Cos.

      Gràcies.

  2. Bé, com veus jo tampoc hi estic gaire familiaritzada perquè et comento a dos llocs diferents…

    Sincerament jo t’entenc, sóc una negada a l’hora d’escollir noms. Com dius vaig pensar que el nom havia de dir alguna cosa de mi, de que aniria el blog…

    Pero pensa que un nom tampoc es definitiu i que tampoc l’has d posar ara.

    Se’t pot ocorrer passejant pel carrer, lleigint un llibre o frgant els plats. Com tu dius no sembla el blog d’un tema concret, sinó més aviat el teu blog. Parla de tu i del que penses sobretot. Però també del que et passa.

    En aquest sentit mosaic m’agrada, un mosaic de tu mateix. Miscel.lània si en vols una variant.

    No tinc prou imaginació com per proposar-te un nom, ja que penso que l’has de trobar tu mateix ja que només així te’l faràs teu.

    En fi.. m’has agafat inspirada! Crec que és la primera vegada que comento el blog d’algú!!

    Mantingue’ns informats sobre la teva recerca!

    • Hola, em va al·lucinar rebre un comentari!!! Quan vaig entrar a la pàgina vaig pensar que no era la meva.

      He fet una mirada a “la caixa de Pandora” i sincerament està molt bé, molt currada. N’he dàprendre molt.

      Ets molt oberta i sincera en el teu perfil. Felicitats.

      Mosaic és una bona opció com a nom per al meu blog.

      Aniré entrant al teu. Fins aviat.

  3. Felicitats per aquest projecte que tot just acabes de començar…
    No estic massa inspirada, però crec que podries utilitzar pel nom del blog alguna cosa al voltant d’una de les teves pròpies etiquetes: “Per pensar-hi”, que per qui et coneix, sap que vol dir molt de tu. També utilitzes la paraula “mosaic” que transmetria molt bé allò que tu vols que sigui el teu blog. Espero haver-te donat alguna pista que t’ajudi a trobar el nom que et sentis més a gust i que millor et representi.

    • Hola,

      M’ha encantat rebre el teu comentari. Crec que mosaic és una bona opció com a nom.

      Et convido a vereu el meu blog tantes vegades com et vingui de gust.

      Espero els teus comentaris.

Deixa un comentari

