Els post-its i les notes

Els post-its i les notes

Sóc a l’oficina. Miro al voltant i que veig? Anotacions. Notes arreu. Tinc post-its a la taula, fins i tot dos de petits a la part baixa del marc de la pantalla de l’ordinador, que em recorden dos temes que es veu he de solucionar.

Hi diu “tòners” i “filtres”, són anotacions curtes que em turmenten fins que no les soluciono i puc estripar els post-its.

També tinc anotacions a l’agenda. Després de passar per una agenda electrònica, he tornat a la manual.

I no oblidem la pissarra. Si, hi ha una pissarra, on anoto allò que no puc oblidar, que te però una solució de llarg recorregut o que encara no sé quan podré solucionar i per tant no anoto a l’agenda ni en post-its.

És una bona idea apuntar tot el que hem de fer? Confieu fins a tal punt en la vostra memòria com per no apuntar res? Jo no, és clar, d’altra manera no tindria aquestes notes vigilant-me.

Són allà, com dient: encara no em toca en a mi? Vinga ja, porto tres dies penjada i encara no ho has solucionat inepte!!! Has preferit atendre altres notes abans, què passa, no sóc prou important?

Què et donen elles que no et doni jo? No t’han dit que sóc urgent? Què fas? Mou-te ja hi soluciona’m!!!

Companyes i companyes,alcem-nos contra les notes, no els fem cas, ignorem-les, no en tornem a fer cap de nova i ni tant sols realitzem les pendents.

2 responses to “Els post-its i les notes

  1. Per mi les notes/llistes són com un rem, una brúixola i un mapa, quan desperto en una barqueta petita enmig del mar.

    • Avui, pensant en aquest post i buscat una foto (que no he trobat) per pujar-la i fer-lo més divertit. Si has vist la peli (como Dios), hi ha una escena en que el personatge ho apunta tot en post-its i en te l’habitació plena, fins el fos en va plè.

Deixa un comentari

