Movistar (abans Telefònica) i Jo

Dimecres, dia 2 de juny, ens decidim per una oferta de Movistar per augmentar la velocitat del nostre ADSL contractat.

Tenim el trio, un pack que inclou Imagenio, ADSL i Telèfon. L’oferta consisteix en que per 1 Euros més al mes, passem de 6Mb a 10MB de velocitat en l’ADSL.

Pressa la decisió, i després de prendre valor, truco al 1004 i:

1.- Primera trucada

  • Demano l’opció de ser atès en català, em surt una persona i m’atén en castellà.
  • Els dic que estic interessat en l’oferta i els demano els preus, per confirmar el que amb anterioritat havia consultat al seu Web.
  • Em diuen que l’ampliació de velocitat no implica una variació de la tarifa.
  • Els dic que d’acord (a la seva Web diu que comporta 1 Euro més al mes).
  • Em diuen que en unes 24 o 36 hores rebre una confirmació al mòbil del nou servei contractat.

2.-Segona trucada

  • Penso que no ha quedat clar el tema de la tarifa, culpa meva, i torno a trucar el mateix dia 2.
  • Demano l’opció de ser atès en català i torno a ser atès en castellà.
  • Explico el que m’ha passat i una altra persona em confirma que l’oferta comporta 1 Euro d’increment a la factura mensual.

3.- Tercera trucada

  • Dijous, dia 3, arribo a casa i l’ordinador no navega. Faig tot el que ser per reparar el problema i no me’n surto.
  • Els torno a trucar i em diuen que tot està bé. Que verifiqui la connexió número “X”. Els dic que la meva connexió és la”Y”. Després de comprovar-ho em diuen que d’acord, que pel que sigui se’ns ha assignat una connexió que no és la nostra i que immediatament ens ho tornen a canviar.

4.- Quarta trucada

  • Ja és dissabte, dia 5, i com que no hem rebut el missatge al mòbil de confirmació del nou servei contractat de 10Mb, molt al meu pesar, em faig fort i decideixo tornar-los a trucar. Aprofitaré per dir-los que en els darrers dies la TV amb Imagenio pixela algunes imatges i el router s’apaga quan usem el telèfon.
  • Demano l’opció de ser atès en castellà i aquesta vegada, de veritat, una noia m’atén en català.
  • Explico  el tema de passar a 10Mb i em demana si ja hem rebut el nou router. Li dic que ningú m’ha dit res d’un nou router i que a la seva Web no ho diu pas. Em dona un telèfon d’atenció al client d’ADSL per a que demani per aquest tema en concret.
  • Els truco i em confirmen que no he de canviar de router, malgrat una companya seva així m’ho hagi dit.
  • Em diuen que el nou servei ja el tinc en marxa.
  • Demano pel tema del mal funcionament d’Imagenio i el telèfon. Fan unes comprovacions i em diuen que detecten micro-talls a la línia telefònica i que per això potser tingui aquests problemes. Em diuen que intentaran solucionar-ho des de la Central i que en cas contrari vindrà un tècnic a casa.
  • Rebo un SMS dient-me que la solució de l’avaria està en marxa.
  • Em truquen al fix i em diuen si ens va bé que passin en una hora per casa a mirar-s’ho. Els dic que si i aprofito per dir que mentre estem parlant la connexió del router s’ha apagat.
  • Ve el tècnic, explico breument el que passa i em demana per la caixa de connexió del telèfon. Li ensenyo, l’obra i en treu una peça que em diu és un PTR i que és la causa de les interferències entre telèfon , ADSL i Imagenio. Connecta directament els cables de telèfon que arriben de fora de casa amb els de dins de casa. Em diu que és un dispositiu que en les caixes de connexió més modernes ja no hi va.
  • Fa un seguit de comprovacions amb un portàtil i el nostre router, fa unes trucades i ho deixa tot en funcionament i aparentment bé.
  • Al cap d’un moment rebo un SMS dient-me que l’avaria ja ha estat solucionada.
  • Em truquen i em demanen si he estat ben atès i si tot s’ha solucionat. Els dic que sembla que si.
  • Em truquen, ara és una veu gravada, que em demana si he estat ben atès (de nou). Són les 18:30h de la tarda del dissabte dia 5.

Estem cofois, sembla que tot funciona!!!

20:30h, truquem per telèfon i se’ns torna a apagar el router. Abans d’anar a dormir ho desconnecto tot amb l’esperança que demà funcioni.

Bé, siguem positius, Telefònica…upsss!!! Movistar, ens ha proporcionat dues hores de felicitat.

Doncs, per què no canvio de companyia de serveis? Per mandra i perque tampoc me’n refio massa de les altres pel que he sentit. Estem en mans de unes quantes grans, molt grans companyies, i més que clients sembla que som subministradors de beneficis per als accionistes d’aquestes.

S’ha d’avançar molt en la qualitat del servei. La formació de les persones que ens atenen és, en primera instància, responsabilitat de l’empresa.

Bé, avui és diumenge 6 i ja veurem que passa.

Deixa un comentari

