He canviat el nom del Blog

Passat un temps i creades algunes entrades, m’he adonat del que m’interessa parlar en el blog i això m’ha ajudat a canviar-li elnom.

De Qwertytoblog ha passat a dir-se Mosaic.

Mosaic és un espai en el qual tracto de temes diversos i sobre temàtiques diverses. Hi haurà una mica de tot, opinions, temes per pensar, sobre cinema, fotos, música, actualitat…

Estic en ple procés d’aprenentatge. He començat de zero, mai havia tingut un blog. Intento veure’n d’altres i agafar idees i poc a poc fer-lo meu.

Ara hi ha moments en que desitjo arribar a casa per posar-m’hi, per mirar si algú m’ha deixat un comentari -els agraeixo molt- ja que penso m’ajuden a saber com es veu des de fora, quines coses han agradat o quines no interessen.

Gracies al comentaris que m’heu deixat en el post: Com us ho heu fet per escollir el nom del vostre blog?, dins la categoria: esperant resposta. Els comentaris han estat coincidents en que Mosaic era una bona alternativa per a un canvi de nom per al blog.

Anuncis

Deixa un comentari

