Còm penjeu el paper higiènic? Mania 2

Us en explico una altra de “petita mania”

 El paper higiènic, en el cas que el tingueu penjat, com el teniu?

Per a mi, la part que penja ha d’estar a la part exterior. Si està a l’inrevés, que el paper que penja està al darrera, no m’agrada i fins i tot de vegades el canvio.

Animeu-vos a explicar-ne alguna!!!

Rotllo de paper higiènic
Per a mi, opció “B”

6 responses to “Còm penjeu el paper higiènic? Mania 2

  1. Ai que me parto jajajajaja.

    Jo el poso com me va bé, però si m’equivoco i el poso amb l’opció A bajoqueto comença a remugar… cosa que per altra banda no hauria de fer ja que sempre sóc jo que canvio el rotllo jajaja. Bé això ja és un altre tema que hauria de parlar amb ell🙂

    Terra de llibres

    • Jo prefereixo lo’opció B, en això coincideixo amb en Bajoqueto.

      L’altre tema us el deixo per a vosaltres, no sigui que rebi jo!

  2. Jo per portar-li la contrària a la meva parella, de tant en tant li canvio i passo a la opció A. No ens diem res, simplement riem. Però crec que en el fons … no li agrada gens! d’una mània passem a una broma.

  3. Opció B clarisimament!

    Em qdo amb la teva interpretació del Nu de Casas!! Més positivaa!!

    Al meu blog sovint sóc la persona més catastrofista del món així que no en facis molt cas!

    Aniré entrant quan pugui q amb les vacances tinc més feina q durant el curs!!

    =)

    • Tu ja havies dit quasi bé tot sobre el quadre i em vaig fixar en altres aspectes. Jo diria que ambdues visions són complementàries.

      Jo també vaig entrant al teu blog. Em sembla molt interessant. Que vagi bé.

Deixa un comentari

