El tallat sempre amb llet calenta – Mania 3

Us en explico una altra:

Sempre em prenc el tallat amb la llet calenta, fins i tot a l’estiu.

8 responses to “El tallat sempre amb llet calenta – Mania 3

  1. jo molt curt de café i amb la llet no gaire calenta però tampoc freda, jajajaj
    el coixí el vaig girant a l’estiu, si fà calor per sota està més fresquet.

    La meva manía es comprar la fruita per peçes i sempre parells, la veritat es que no tinc ni idea p.q. ho faig però no puc fer-ho d’altre manera.

    • Em sembla que més que un tallat, és com si et prenguessis un cafè amb llet petit i en got de tallat. La llet, tèbia…, no sé, la prefereixo calenta.

      És veritat amb el coixí també faig el que dius…, i quin gust quan li dones la volta i està més frec.

      Aquesta de la fruita és molt bona, però molt. Per parelles!!!

      No aniré amb tu a comprar cocos, síndries o melons. En tot cas cireres!!!

  2. Mira jo sempre cafè amb llet amb la llet freda, fins i tot a l’ivern.
    Petó.

    • El mon de les diferències. Jo prefereixo la llet calenta i tsmbé prefereixo el tallat al café amb llet.

      Tantes persones tant gustos. Visca la diferència!

  3. Yo tinc una mania, no aguanto el gra de sucre. Per tant no menjo sucre, ya ho vas veure.
    Un altre mania es abans de anar a dormir gira l’almohada i dormir sempre amb el costat k tocaba el llit

    • La del sucre és bona. L’hauras de menjar molt o be comprar sucre llustre. Així i tot, és curiós que no t’agradi notar els granets de sucre.

      Jo amb els sucres no tinc problema, m’agraden tots.

      Pel que fa al coixí és molt bona la mania que expliques. Això de donar la volta al coixí abans de posar-te al llit és força curiós.

  4. Comprenc molt bé manies com aquesta: jo, el primer cafè del dia, el prenc soluble i amb la llet freda de la nevera. Hivern, primavera, estiu i tardor.

    • Bé, ja veig que ho entens i en participes. Això ho fas amb el primer del dia, no ens has explicat però com ho fas amb la resta de cafès del dia.

Deixa un comentari

