Cesc, fins el monyo!!!

Ja n’estic fins el barret del tema del Cesc. Sembla la Belen Esteban de la premsa i les noticies esportives.

Sembla que no es pugui dir el contrari i que el Barça el necessita per sobre de tot.  Jo no ho crec.

El Barça es gastarà en aquest jugador uns diners que no te.

Si vol venir que vingui, que no ho demori més i que s’acabi ja aquest “culebrón” tant cutre i tant indigest. Ara ve, ara no ve. Ara hi ha una reunió, ara un no sé què…són uns pesats!!!

Quan tenia 16 anys no s’ho va pensar tant en marxar. Si s’hagués quedat, ara estaria jugant al Barça.

No crec que el Barça hagi de pagar tants diners per un jugador que va marxar. No és un bon exemple per casos similars que us puguin donar. Si marxes, marxes, bon vent i barca nova.

En Piqué se’l va poder rescatar per uns 5 milions. No és el mateix que el que diuen costarà portar en Cesc. És bo? Segur que si. Ara bé, serà determinant si acaba jugant en el Barça?  Esperem que si, ja que tothom sembla entestat en portar-lo sigui com sigui.

Paciència que tenim els culers!!!

Perdoneu, però algú ho havia de dir (Polonia dixit)!!!

8 responses to “Cesc, fins el monyo!!!

  1. Durant aquests dies m’he recordat d’aquest post, què en penses aquest any??? Jajaja, no n’estàs fins al capdamunt ja? Perque tu… Cesc cap aquí, cap allà, sembla que li controlin fins els esternuts no fos cas que digués alguna cosa relacionada amb el seu futur.
    Demà tinc l’últim examen, quan acabi em posaré al dia… de moment he vist que hi ha un debat interessant sobre legalitzar “fulles”.

    • Hola Gemma! Què bo, però que bo que hagis recordat aquest Post (és del 31 de juliol de 2010). Quan el vaig fer és que realment estava fins el monyo del tema Cesc si, Cesc no.

      Aquest any també hi començo a estar tip. Jo no el fitxaria. Qui ha marxat i vol tornar per un preu com en Piquer, val, però amb aquestes xifres no. D’altra manera, quin missatge s’està enviant als joves que marxen? Què ja els tornarem a fitxar al preu que sigui si triomfen?

      Jo també n’hi he pensat, però al•lucino en que tu hi hagis pensat. Gràcies Gemma.

  2. Jo penso igual que tu, per sort sembla que ja s’ha acabat el tema, però no patiu l’estiu que ve tornarem a les mateixes.
    Adeu

    • Si, ja s’ha acabat per ara. No estic en contra de la vinguda d’en Cesc. Estic contra la premsa esportiva que infla les notícies de manera interessada, els jugadors, els intermediaris i els clubs.

  3. Tens tooooota la raó del món. Jo fa temps que ho penso, que deixin de tocar el tema cesc i si vol venir quan acabi el contracte doncs endavant però res de pagar una millonada!
    El Barça és perfectament capaç de sortir-se’n sense ell, no ho ha fet tots aquests anys? Això de només voler ser del barça quan porta unes temporades estelars…

    Per cert, Springsteen és el meu cantant preferit, no poso moles cançons seves al blog perquè tinc por de que quan comenci no pugui parar… ja sé que tinc gustos musicals rars tenint en compte la meva edat però… és el que hi ha. Bob Dylan també és un fenòmen.

    Encara no m’he pogut llegir l’ull mentider perquè no estic a BCN i la conexió de què disposo és molt limitada i m’agradarà fer-ho amb calma.

    Bon estiu per tu també!!!

    • Hola. Bé, des d’ahir el tema Cesc és tancat i el Barça es podrà dedicar a buscar d’altres jugadors o a estalviar. Hi ha jugadors joves del Barça B ben bons.

      Pel que fa als teus gustos musicals ja he vist el tipus de música que imagino t’agrada en veure el que penges al teu blog. En Bob Dylan ve a ser el “pare” musical de molta de la música i dels músics de rock i de folk que han vingut després d’ell. En Bruce també m’agrada molt.

      Que siguis jove no està renyit amb que t’agadrin musics d’altres generacions, senzillament indica que no et poses barreres en els gustos.

      Aquest any, per múltiples raons, no farem un viatge llarg com fins ara acostumàvem i em puc connectar amb la wifi d’uns amics. Primer havia pensat no penjar post, però n’he anat fent i també em sap greu no fer-ho. Hi ha més moviment del que pensava.

      A passar-ho bé i fins la propera. Espero t’agradi el conte si el llegeixes, ja m’ho diràs, m’interessa saber que en penseu.

  4. somiatruites27

    Comento en el més recent. Gràcies per passar, sóc una novata però espero aprendre’n ràpid.
    Pel que fa al post opino que estaria bé veure en Cesc al Barça però tampoc és imprescindible 😉
    Que vagi bé i endavant amb el blog!

    • Ja hauras vist que en el blog tracto de qualsevol tema. De fet, quan vaig començar no sabia pas de que tractaria i segueixo així, hi ha de tot. Em resulta molt agradable tenir el blog i n’estic il·lusionat.

      Et desitgo que et vagi molt bé amb aquesta nova experiència.

Deixa un comentari

