Jo era ella? Capítol II i Final

Abans de continuar amb la segona i darrera part d’aquest petit conte de ficció, voldria comentar-vos que trobareu que he canviat el “Tema” amb el qual presento el meu blog. Fins fa 2 dies utilitzava el Cutline i ara un que es diu Coraline. Aquest canvi no ha estat voluntari, WordPress ens ha passat “a saco” i sense avisar a tots els/les usuaris/es de Cutline a Coraline.

Si en voleu més detalls, els fòrums en van plens. Al principi no ho entenia, pensava que havia canviat de tema sense voler, allò de pitxar una tecla que no toca. Després vaig intentar recuperar el Tema que utilitzava i ja no estava entre els Temes que es poden escollir, ja no existeix. Després vaig entrar als fòrums, i en allà ja m’en vaig adonar que molta gent estava demanant explicacions al per què havien fet una cosa així i sense avisar.

Dit això, a qui li vingui de gust pot seguir la lectura del conte. Gràcies.

Capítuol II i Final

…Què li diré a la meva germana? No la truco perquè no reconeixerà la veu. En un nou SMS li faig saber que ja he arribat. Em diu que les claus de casa les ha deixat dins la bústia i que aquesta es pot obrir estirant, que en unes dues hores arribarà a casa, que te unes ganes boixes d’abraçar-me i de veurem.

Deixo les maletes al saló. M’he passat tot el viatge estirant la tireta del tanga. Per què he escollit tangues? No m’acostumo a la sensació. De sobte he sentit que obrien la porta. Germanet on ets! M’he tancat al bany i des d’allà li he dit, ara surto!

Hola? Qui hi ha al bany? Germanet, ets tu?

Si, princesa soc jo.

No és la teva veu. Qui és vostè? On és el meu germà? Surti del meu bany!

Jo sempre et dic princesa. De petita t’agradava que et gronxes, a la teva profe preferida li dèieu la bigotis. El teu primer noi va ser en Roger. Dus el tatuatge d’una lleona a la natja esquerra. El lloc al que més t’agradaria anar és a Sri Lanka.

Com ho saps tot això?

Perquè soc jo. El teu germà. El que més t’agrada de menjar és el salmó fumat, el teu color preferit és el verd, odies la Madonna d’ara, estàs soltera, t’agrada el vodka amb llimona i les cireres ben madures.

Surt, va surt, et vull veure. Què t’ha passat?

Espera Coral, t’ho explicaré tot. La següent mitja hora l’he passat intentant explicar-li el que ha passat. Ara ja ho saps tot. Ara surto.

En obrir la porta ens hem trobat l’una davant de l’altra.

No m’ho puc creure m’ha dit mentre m’agafava de les mans i em mirava de d’alt a baix. Germanet, bé, germaneta, saps que ets molt atractiva?

Deixat de conyes. Ens hem abraçat i plorat plegades. Recordo que m’ha sobtat i que m’he sentit molt estranya al sentir el meus pits contra uns altres pits.

És reversible?

Crec que no. A no ser que trobi un altre geni!

Bé, doncs, primer de tot instal·lat. Pots dormir en aquesta habitació. Buida les maletes i donat un bany si et ve de gust.

Sota la dutxa, sento que Corall entra al bany i li dic, però que fas,  m’estic banyant!

Què passa? Entrava quan eres un tio i ara no puc entrar perquè ets una dona?

Tens raó, és que em fa vergonya. Passa princesa, passa.

Uaohhh! Joder, si que estàs bona si. No em pots presentar aquest geni en a mi? Pel que veig som més o menys de la mateixa talla. Ara podrem passar-nos la roba.

Tu sempre tant pràctica!

Ara que hi som, deixem dir-te que t’hauràs de depilar millor, aquí, aquí i allà.

Què? Ni de conya! No penso fer-ho, ni de conya!

Vine, t’ajudaré. Veuràs com no fa mal.

Està bé, però sense cera. Amb maquineta d’afaitar o amb crema.

En unes hores he passat d’odiar les dones, a estar espatarrada davant la meva germana mentre em depila el que abans era un dels meus objectes de desig.

Què et sembla?

El què? I jo que se. Ni me l’he mirat. No puc, em fa molta por.

Te’l vols veure? Espera. Sense dilació em va posar un mirall entre les cames. Aquella visió, crec no l’oblidaré mai. Em vaig quedar embovada mentre ella reia.

Vesteix-te i marxem a comprar el que et falti. Per cert? Tens roba?

Si, vaig comprar quatre coses abans de venir però me’n falten moltes. Sabates, complements, alguna faldilla i unes ulleres de sol.

Ull, ull! Que presumida ens ha sortit ella!

Calla capulla!!!

Abans però, anem a menjar a un restaurant que hi ha aquí mateix al costat de casa.

Corall, els d’aquella taula ens estan mirant tota l’estona.

Et miren a en a tu germaneta. Encara que tinguis les cames maques, no cal que les ensenyis amb tanta generositat. Tanca-les una mica.

Ufff! No m’acostumo a portar vestit. Els hauré deixat contents en aquests!

Si, crec que si.

He dedicat bona part del temps dels següents dies a aprendre a ser una dona, si és que això s’aprèn. Si més no, a guardar les formes per dissimular les meves inseguretats. La meva germana m’ha presentat els seus amics i hem aprofitat per fer moltes coses juntes. Ara estem més unides que abans, és curiós i m’agrada molt.

Em sento més dona a cada dia que passa. Sento les coses de manera diferent a com ho feia abans. També les meves necessitats han anat canviat.

Fa unes nits li vaig dir a la meva germana, em fan una mica de mal els pits. Aquest no me’l puc ni tocar i em noto la panxa inflada.

Ja, has pensat en la regla?

Què vols dir? No, si us plau, no! Això si que no!

Va amb el lot guapa, que et pensaves. També has de pensar en prendre alguna mesura per si tens relacions.

Jua, jua, jua. Aquesta si que és bona! Ni de conya! Jo no ho faré això, mai de la vida.

Mai? Si he vist com et mires a alguns nois.

Si, tens raó i estic desconcertada. T’he de confessar que també em miro les dones. He ampliat el meu camp d’interessos. Quin embolic tant gran.

Bé, demanaré hora pel ginecòleg.

Noooooooo!

T’hi acompanyaré. No et preocupis, és una noia jove i jo li tinc molta confiança.

Allò es va materialitzar i em va haver de fer un curset intensiu sobre tampons i compreses, maxi, mini, amb i sense ales.

Hauríeu d’haver vist la meva germana rebolcant-se de rissa, mentre jo intentava posar-me un tampó. Finalment ho va haver de fer ella. No n’he estat capaç.

Han estat els dies més difícils de la meva vida. He anat arreu amb pantalons i vigilant tota l’estona no passés res. No m’he mogut de prop de casa. No volia haver-me de canviar en altre lloc que al nostre bany, allà no importava l’estona que tardés.

Prefereixo haver de fer un puzle de 10.000 peces abans d’haver-me de col·locar aquella peça en allà.

Ahir per la nit, la meva germana va venir a la meva habitació i em diè. Germaneta, crec que ja és hora que coneguessis millor el teu cos. Ho has superat tot tret de la part física del teu sexe. Això ho has de fer tota sola.

Està bé, però queda’t amb mi.

Amb més prudència que si estes patinant sobre el gel d’un llac glaçat del que no en coneixia el gruix, vaig apropar-hi les mans. Malgrat experiències anteriors, l’escenari no era el mateix. Ara era Jo la dona i era el meu el cos explorat.

Per cert germaneta, aprofita per comprovar si ets verge.

Pel que m’ha dit la meva germana, en aquell moment em vaig desmaiar.

6 responses to “Jo era ella? Capítol II i Final

  1. Jajajaa!

    Per fi he pogut llegir tranquil·lament la història! T’he de dir que he rigut molt… sobretot quan havia d’anar al labavo! Pel que fa el tema regla totes les noies em desitjat que com a mínim un cop a la vida ho passessiu vosaltres també… de ben segur que ens respectarieu més!

    Per altra banda trobo que tens gràcia escribint històries ficticies… no es an pesades ni costen de llegir però a la vegada tenen.. com dir-ho? Suposo que ‘condiment’, són interessants!

    De ben segur que si en fas una tercera part la llegirem encantats!!

    • Bé, benvinguda de nou.

      Què bé que t’hagi agradat! És una petita història plena de tòpics, però és que és un tema difícil i així se’m feixa més fàcil, dins de tot.

      Agraeixo la invitació pel que fa a la regla, però no, gracies. Respecto prou les dones, crec, sense haver de passar per aquesta experiència. A no ser que em passes com en el conte i em trobo un geni!?

      Ja que t’agraden els contes. Si en tens ganes, algun dia, et pots llegir un altre que hi ha i que es diu “L’ull mentider”.

      Aquestes petites histories m’han distret força en escriure-les i en respondre les persones que m’han fet comentaris i suggeriments. Tot plegat ha estat força interessant.

      Aquest passat agost he aprofitat per passejar-me pel teu blog, hi trobaras comentaris. M’han agradat molt els que he llegit i he comentat.

  2. Hola guapu, hi estic d’acord en que et podries plantejar ampliar el conte, te moltes possibilitats, com portaria una cita? un home? una dona?. Hi ha un detall en particular que m’ha agradat molt, com asseure’s sense ensenyar-ho tot quan portem faldilla? haig de reconeixer que jo ho porto fatal.
    Segueix així.

    • Bé, m’esteu animant a ampliar el conte. La veritat és que m’havia plantejat anar més enllà, si bé hi ha el risc d’entrar en terrenys pantanosos. M’ho penso. Gràcies pel comentari.

      Imagino que el tema de les faldilles curtes és un repte.

  3. Aqui s’acava¿? jooo aquesta historia es molt bona ya parts molt pero k molt bones pots explotarla molt mes es una mica tipic pero amb las teves paraules esta molt be espero k fasis un extra de jo era ella? III

    • Si Pericles tens raó al dir que és típic. Era un tema difícil del que parlar i he explorat un seguit de coses típiques perquè era el més fàcil. Ja he pensat que podia avançar una mica més i finalment he parat on he parat.

      Podria continuar, perqueè no. Ho pensaré. Gràcies pel comentari, per donar idees i per seguir-me. Fins aviat.

Deixa un comentari

