No voteu el 28-N, us ho explico.

He decidit marxar de la Confederació, no n’estic d’acord amb les darreres decisions, però la informació de que disposo em converteix en una amenaça i m’he de protegir. He d’exiliar-me.

Un consell us dono abans de marxar: No voteu el 28-N.

Ho entendreu si teniu la curiositat de llegir el que us descobreixo referent a la meva darrera missió:

El visor del casc m’informa que la temperatura exterior amb pautes traduïdes equival a 15ºC i 59ºF. Una temperatura extremadament baixa per a mi. El meu vestit em proporciona uns confortables 35ºC i 95ºF, una adequada humitat relativa i la pressió atmosfèrica correcte.

Exemple de casc

Amb aquesta, completo un cicle de deu missions  ininterrompudes. En acabar, m’espera  el període de descans establert per a cada cicle.

La missió ha estat catalogada de baix risc físic, però d’alt risc per a la Confederació si alguna cosa falla. Si fos descoberta, en funció de la situació tenia llibertat d’acció per neutralitzar els riscos o per autoeliminar-me. El primordial és el secret de l’acció i la integritat de la Confederació.

Aquestes accions acostumen a ser de ràpida execució. Preparació prèvia, escollir la millor oportunitat, actuar i marxar.

Eren les 9:02 d’aquí. Tenia 58 minuts de marge fins la cita. Així que aprofito per repassar les dades de les persones que he vingut a buscar. L’aspecte físic és el de menys, el meu sistema de reconeixement remot ja s’encarregarà de tot, repasso els aspectes menys mesurables com els costums i altres detalls em podien donar algun avantatge addicional.

Són les 9:10h i ja he vist arribar els cotxes oficials a la porta de la Generalitat. Ja són aquí. És el moment d’utilitzar la tecnologia. Faig ús del programa de transparència, de fet em proporciona quasi bé la invisibilitat i em dirigeixo cap a la porta principal que travesso sense cap impediment.

Màs i Montilla

Les 9:35h. Els dos candidats, parlen animadament entre ells.  Es mostren d’allò més distesos, en canvi entre el seguici de cada candidat les coses no són el mateix, repassos i dubtes de darrera hora. La camisa i la corbata perfectes, seguint més la línia Obama els uns i la línia Cameron els altres.

Són les 9:45h, resten 15 minuts per a la cimera entre Montilla i Mas. La reunió, a dues setmanes de les eleccions, ha estat una sorpresa per a tothom i se n’esperen importants notícies en la roda de premsa posterior.  L’expectació és immensa i els candidats es retiren als despatxos habilitats per a cada un per poder passar els darrers moments amb els seus assessors. 

Consulto el programa d’accions avançades més probables que diu que hidratar-se i anar al lavabo són les dues accions que tenen les més altes probabilitats de ser empreses per ambdós personatges.

Vaig cap als lavabos a esperar la seva arribada. L’operació en total em porta 5 minuts. Esperar que el personatge estigui sol, aplicar l’intercanviador i marxar. Són les 9:52h i els “nous” candidats ja es dirigeixen cap a la cimera.

Mentre esperava, he consultat el programa de millors alternatives a la base de dades, a banda dels duplicats idèntics preparats especialment per aquesta missió, i n’he trobat dues possibles.

Foto dels germans Marx

La primera l’he descartada per l’escassa similitud física amb els personatges reals, si bé, he estat temptada per la claredat en l’exposició del discurs dels personatges presentats com a opció 1. Imbuïda per això que els humans en diuen “conya marinera”, m’he saltat les normes de la missió. La substitució no l’he efectuada amb els androides idèntics preparats per a l’ocasió, ni pels personatges de l’opció 1, sinó amb els personatges d’aquest programa que té tant bons índex d’audiència i que se’m presentava com a opció 2.

Foto de PolòniaEspero que més enllà d’alguna sospita, els canvis no siguin percebuts. Ningú gosarà pensar en una conspiració d’aquesta magnitud.

Ningú en donarà crèdit a cap denúncia.

Nosaltres vetllem pels planetes que tenen poblacions amb uns baixos índexs de progrés intel·lectual.  Quan hi ha personatges que marxen de control els substituïm per androides idèntics en tots els aspectes. Sense cap fracàs fins el moment. Cap altra substitució? Doncs per ara no. En un futur si hi ha algun polític que marxa de rumb, que pot arribar a representar un perill, ja tornarem. De fet, varem haver de venir fa poc, el tema de l’Estatut ens ha donat molta feina.

Soc una freelance contractada per la Confederació TC, segur que el nom us és familiar.

Seguiu el meu consell.  NO VOTEU EL 28-N, NO SÓN ELLS!!! D’altra manera com es podrien explicar moltes de les coses que fan o que proposen?

 

18 responses to “No voteu el 28-N, us ho explico.

  1. ostres, quina entrada més bona!! t’he de confessar que quan he llegit el títol m’he agenollat davant del monitor. He pensat sant Tomàs t’il·luminarà. Ara, no m’hauria imaginat que després de llegir l’entrada hauria d’anar a buscar una til·la pel ritme trepidant de la trama.

    Ja em veig que la setmana vinent descobrirem en el nou episodi de Fringe que aquests terminators que substitueixen líders descarrilats obeeixen ordres del Patró.

    Ara no sé què fer: voto en blanc o nul?

    • Hola Jaume. Oi que abans no tenies foto en el gravatar?

      Ets molt amable. Volia escriure sobre les eleccions però que s’apartés una mica de la seriositat que normalment acompanya aquest tipus de posts. Hi ha moment en que a un li venen de gust escriure amb una certa conya. La seriositat ja arribarà el proper dia 28.

      A més, després dels vídeos del PPC (l’Alicia Croft), del PSC (Montilla l’orgasmejador) i de Montse Nebrera Stripper, doncs el meu post s’ha quedat del més light.

  2. Hehe, m’encanta! (ho sento, estic tan encostipada que avui no tinc comentaris més “guais”) Salut!

  3. Hola! Tomàs, no sé si els de Polonia són pitjors o millors que els que tenim però almenys ens farien riure.. que amb aquests casi que acabem plorant!!
    El que de segur que no canviaria seria el català robotic del Montilla.

    Quan tema de conversa que estan donant les eleccions!!

    • Tens raó, tot és tan seriós que volia donar un enfocament “rialler” a aquest post.

      Hi ha molta política a la xarxa. He vist post sobre les eleccions de tota mena i color. També te la seva part curiosa i divertida veure els post d’altres i els comentaris que reben i que fan.

  4. Buf! Crec que s’ha de ser un entés en Star Wars per captar del tot aquest post…
    En tot cas no podria estar-hi més en desacord: VOTEU EL 28N!!! La democràcia és millor que la dictadura de la indiferència i els mercats!!
    De fet acabo de fer un post sobre el tema!

    • Mentre tu em feies aquest comentari, jo te l’estava fent en a tu.

      El meu post està fet des de la ficció i l’absurd. El teu, cerca esperonar el vot explicant el moment polític i social i el que podriem guanyar cas de fer-ho.

      El meu cerca la reflexió des de l’absurd.

      Tots dos cerquem que els nostres lectors i lectores en llegir-nos, pensin en les properes eleccions. Dos enfocs, dos camins…, un objectiu, pensar en la importància dels propers comicis.

  5. Vin al teu bloc després d’haver passat pel de madebymiki i veig que el tema segueix anant de política/eleccions. És el que toca aquests dies. Com he dit allà no aniré a votar, perquè em falten uns mesos per tenir l’edat. Ara bé, llegir el teu post m’ha fet disfrutar d’un moment d’allò més interessant. També crec que entre els “autèntics” i els “clons” de Polònia la diferència és merament anecdòtica. Molt bon post.

    • Què bé el retrobar-te Zillahh!!!

      Si, ara estem ocupats i ocupades amb les eleccions, jo m’ho he pres amb conya com pots veure, i uns dies abans estàvem amb el Papa. En el fons som esclaus de l’actualitat.

      Bé, ja aniràs a votar més endavant si en tens ganes. De polítics en seguirà havent, d’això no hi ha dubte. Encara que es tornessin a extingir els dinosaures, en sobreviurien els polítics i les mosques.

      Me n’alegro que t’hagi agradat.

  6. tant de bo es presentessin els de Polonia !!! tenen mes credibilitat que els de veritat.

    Jo també vull que la gent vagi a votar, m’han cridat de suplent vocal y nomes de pensar em poso malalta, no soc gens ni mica imparcial i quan vegi el que surt m’aniré posant de molt mala llet, i en un poble que ens coneixem tots ¡!
    Com diu Montsellado, s.v.p. que la gent voti el que sigui i que el dia passi molt ràpid,.
    ànims !!!

    • Hola Amàlia, ben vinguda per aquí gràcies per participar!

      No és que hi participin, és que són ells!

      Bé, que vagi bé el dia de les eleccions i que el o la teu suplent es presenti i puguis marxar cap a casa o cap on vulguis perquè ho tenim fotut per ajudar-te. Veuràs, a la Montse Lladó fa més que la conec i vaig poder intercedir per ella amb el Pop Paul abans que palmés. Ara, amb tu, hem fet tard.

      Així i tot, deixem fer una trucada a la “bruja Lola” i procurarem que si et toca estar a la mesa tot el teu poble vagi en massa a votar.

      Què vagin bé les eleccions i procura no ser massa expressiva, d’altra manera, com dius, t’ho notaran.

  7. Jo volia anar a votar, però m’has convençut, no hi aniré. El relat m’ha rcordat una mica a les teories d’en David Ike, jo no notaria la diferència entre els impostors actuals i els clònics…

    • No hi vagis a votar.

      Pobre Ike, teoritzant…Estem en aquí des de fa temps i no marxarem, ens doneu molta feina. Però si quasi bé hi ha més polítics que ciutadans als que governar!

  8. Mira, Tomàs, que si t’has endut els de debò i ens has deixat els del Polònia… em sembla que hem millorat les expectatives! 😀
    En tot cas, ja que tinc una no menyspreable possibilitat de ser presidenta de mesa, permet-me que utilitzi el teu bloc per a fer campanya: VOTEU!, SI US PLAU, VOTEU! En blanc, en negre (sense IVA?), poseu la recepta de la salsa romesco dins del sobre, un acudit de l’Eugeni, el que volgueu, però no em tingueu dotze hores mirant una urba buida, que això ha de ser altament perjudicial per a la meva migrada salut mental!

    • Si finalment et toca estar a la mesa esperem un Post d’allò més interessant i divertit. Una crònica de la jornada electoral des d’una mesa electoral pot ser una bona idea.

      Ja ho he fet i no hi ha volta enrere, els intercanvis no es desfan. Hi ha un protocol intergalàctic sobre aquest punt.

      Als que planyo és als de Polònia. Veurem com evoluciona el seu “share”.
      Tranquil•la, et teu col•legi electoral serà el que tindrà l’índex de participació més alt. Ho va pronosticar el Pop Paul abans de palmar.

  9. Totel, jo tenia pensat votar en blanc (o nul)… Aquí hi ha molt de marro, compte amb el que descobreixes, que t’hi jugues el coll!!!

    • Gràcies per preocupar-te però com que sóc una andròmina semi orgànica arribada de l’espai exterior, tot el que siguin amenaces terrenals, com que no em preocupen.

      El que si està preocupat és el de WikiLeaks.

      Segueix amb el que tenies pensat.

Deixa un comentari

