Un nou premi Liebster

Fa uns dies la Zillahh em va atorgar un premi Liebster Blog Awards. Incorporo aquest nou premi i li en dono les gràcies.

 Logos premis Liebster

Zillahh: he demorat el penjar aquest reconeixement i el meu agraïment perquè darrerament no tinc gaire temps per dedicar al bloc i m’he d’esperar al cap de setmana.

Per aquelles i aquells que no coneixeu el seu Bloc, em permeto recomenar-vos-el. El Bloc tracta de Ciència, Natura i Vida.

Així, els seus darrers Post han tractat sobre temes diversos però relacionats amb aquesta temàtica:

  • Qüestió d’Ous
  •  Cordyceps Sinensis
  •  E.coli
  •  Àcids grassos esensials: Omega 3 i Omega 6

Són Posts extensos i molt ben documentats. Quan hi penja alguna cosa m’hi passo, i sempre en surto amb la sensació de que hi he après alguna cosa nova.

10 responses to “Un nou premi Liebster

  1. Doncs moltes felicitats de nou!

    I gràcies per enllaçar-nos amb la Zilahh ja que em sembla un bloc ben interessant que de segur que llegeixo… si tinc temps, perquè sembla ben entretingut!!!!

  2. Les normes son per saltar-se-les, felicitats de nou Tomàs. Pel que sembla tots anem fotuts de temps darrerament… és una plaga.

    • Gràcies Miki. Una de les persones que em comenta, em va dir que ella en té quatre d’aquests!

      Si, les darreres setmanes les tinc molt fotudes d’horaris, i crec que estarà així fins novembre (tret de l’agost, en què faré vacances).

  3. Ah però això dels Liebster tenen nores i tot?? Fixa’t!

  4. Mira que n’ets de poc detallista: si es podia repetir premiat, me’l podies haver concedit a mi! (és brooooomaaaa! 😉 ). Felicitats pel repremi: te’l mereixes.

    • Quan vaig haver d’escollir vaig tenir en compta qui no en tenia. Això dels premis és una bona manera de conèixer altres blocs bons.

      …però si amb tu soc tope detallista!!!

      Gràcies.

  5. em sembla que hi ha alguna norma que diu que no es permès rebre més d’un Liebster. Però com que la norma està en alemany ningú la sap…

    • No fotis! Estava per atorgar-me’n un altre a mi mateix, ara ja no ho podré fer!

      De totes maneres, no posem portes a la generositat dels demés, sobretot si és per a un mateix.

Deixa un comentari

