Fotos que m’agraden 1

M’he decidit a provar la nova aplicació que ens ofereix WordPress.com per a mostrar Fotografies mitjançant diferents tipus de Galeries.

He escollit d’entre les meves fotos algunes que m’agraden especialment i per motius diferents. En això de les fotos tot és molt subjectiu. De tal manera que una foto que per a mi pot ser fantàstica, a ulls d’una altra persona pot significar una pèrdua de temps el mirar-la.

Darrera moltes fotos hi ha vivències, records i emocions.

Amb la intenció de compartir-les amb vosaltres i amb l’esperança que després de veure-les no us quedeu amb la sensació d’haver perdut el temps, us deixo aquesta petita mostra de fotos.

Pel que he vist, aquesta nova aplicació ofereix diversos tipus de Galeria amb les que mostrar les fotos. Jo he escollit el que veia, en la qual es presenten les fotos en format petit. Al clicar sobre una, et porta a una altra pàgina on es mostren en un format més gran. A la part superior dreta de la pàgina hi ha la possibilitat de passar a la següent foto o tirar enrere.

Si voleu comentar alguna foto en particular, o voleu compartir-ne alguna de vostra, o voleu preguntar alguna cosa…, endavant.

14 responses to “Fotos que m’agraden 1

  1. Hola! torno a reaparèixer per la bloc-esfera, hehe! Bon any! Les fotos que més m’han agradat són les del Marroc, en concret la dels tenyidors! PRECIOSA!

    • Hola, ben retrobada i bon any!

      Curiosament no ets l’única dels que heu comentat que ha dit que preferia les del Marroc. No ho esperava, pensava que n’hi havia d’altres que potser serien més atractives. La dels tenyidors és una foto que en mi també m’agrada molt.

  2. Són unes fotos precioses. Fa mal triar, però hem qued amb les del Marroc. Veig que has voltat molt. Unes destinacions molt interessants.

    • Viatjar és interessant i a nosaltres ens agrada molt. Les fotos són una part més del viatge. Una part que et permet reviure coses que ja havies oblidat.

      Les fotos de Marroc són una bona elecció.

  3. Quina meravella de fotos, ara que estic massa enfeinat m’han ajudat a desconnectar una mica…

    • Ja imagino que tens molta feina perquè darrerament em sembla que has hagut de deixar una mica l’activitat en el teu i en d’altres blocs. Que vagi bé.

      Me n’alegro que t’hagin agradat.

  4. tot que passa per fez te la mateixa foto dels tenyidors, si em sembla que fins hi tot es el mateix tio que vaig enganxar jo xD

    • Fez em va encantar, bé, em va agradar la zona del mercat i la medina. Em vaig sentir molt còmode malgrat les multituds i les mules i els ases que circulen pels estrets carrers als crits de “barak, barak” dels que els porten.

      La zona dels tenyidors és una de les coses més curioses que es poden trobar a Fez. També n’hi ha a d’altres ciutats del Marroc però només vàrem anar a visitar aquest.

  5. M’agraden la del globus i la de la cara de Buda al tronc de l’arbre. Aquestes fotografies són molt personals per tu, però això no treu que els altres les puguem gaudir.

    • Són dues bones experiències, la de les fotos que destaques. La de la cara del Buda és molt curiosa perquè sembla que la natura li reclami a la pedra que vol recuperar l’espai que li pertoca i tal sembla que l’arbre s’estigui menjant la cara del buda. Pel que fa al Globus, doncs era a Capadòcia (Turquia), més o menys a les 5:30 del matí. La idea era enlairar-nos de nit i veure com el sol sortia per darrera les muntanyes. Fins llavors mai havia muntat el globus i he de dir que em va encantar. En cap moment em va fer por o vaig tenir sensació de perill. L’única cosa que no m’agradava era el soroll dels cremadors quan el que conduïa el globus els encenia per guanyar altura. La foto la vaig fer perquè el globus que va ombra a la vessant de la muntanya era el nostre, i per això la vaig fer.

      Perfecte. Gràcies.

  6. Uns viatges espectaculars i unes fotos magnífiques! El que no he sabut és tornar de l’aplicació al post,… ai, això del wordpress, quantes coses he d’aprendre encara! A mi les fotografies em fascinen, m’encanta mirar-les, l’enquadrament, la llum, els colors,… però no sé fer-les!! jejejeje

    • Ara ho provaré això de tornar des de l’aplicació al post. No ho he provat o si ho he fet no m’ha donat cap problema ja que d’altra manera me n’hagués adonat.

      Bé, jo tampoc se fer fotos, però i sobretot si anem de viatge, no deixo de fer moltes fotos. Les fotos que fem en els viatges són, una vegada hem tornat, un bon motiu per recordar els moments viscuts. M’agrada fer fotos, però com tu també dius, no en se pas.

Deixa un comentari

